  • 1. Data: 2008-12-13 09:00:06
    Temat: Certyfikat księgowy
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    Czy ktoś z was składał ostatnio dokumenty? Jak długo teraz czeka się na
    dokonanie wpisu?

    Moje zostały przekazane w czerwcu i do tej pory nie otrzymałem dokumentu? Na
    infolinii nie mają informacji.

  • 2. Data: 2008-12-13 14:34:23
    Temat: Re: Certyfikat ksiegowy
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 10:00:06 Barbapapa <b...@o...pl> napisał(a):

    > Czy kto? z was sk?ada? ostatnio dokumenty? Jak d?ugo teraz czeka sie na
    > dokonanie wpisu?
    >
    > Moje zosta?y przekazane w czerwcu i do tej pory nie otrzyma?em
    > dokumentu? Na
    > infolinii nie maj? informacji.

    Jakie dokumenty, gdzie składał, jaki wpis, jaka infolinia ????
    :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-14 09:26:04
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    > Jakie dokumenty, gdzie składał, jaki wpis, jaka infolinia ????

    Wniosek o wydaie certyfikatu księgowego z załącznikai wskazanymi w rozp.
    Świętokrzyska
    Certyfikat księgowy
    infolinia min.fin.

  • 4. Data: 2008-12-15 10:31:25
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Barbapapa pisze:

    > Wniosek o wydaie certyfikatu księgowego z załącznikai wskazanymi w rozp.
    > Świętokrzyska
    > Certyfikat księgowy
    > infolinia min.fin.

    Myślę, że zamiast na partylinię trzeba raczej zadzwonić do miłej pani w
    instytucji do której dokumenty się wysyłało

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 5. Data: 2008-12-15 16:29:10
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    > Myślę, że zamiast na partylinię trzeba raczej zadzwonić do miłej pani w
    > instytucji do której dokumenty się wysyłało

    Ano jakoś przyszło pocztą (po czterech misiżącach).