  • 1. Data: 2009-10-06 16:53:48
    Temat: Certyfikat ZUS w Platniku
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mam mały problem.
    Po reinstalacji systemu i postawieniu płatnika
    nie chce zarejestrować certfikatu RP-1-00P-SDWI.
    Wywala jakiś komunikat o niepoprawnej sygnaturze certyfikatów łancucha i że
    jakieś statusy odwołania mu nie działają, bo coś tam kiedyś zrobiło się
    offline itp.

    I teraz nie wiem czy to jest jakiś problem ogólny związany ze zmianą
    ważnosci tego certyfikatu od 01.10.2009 i po paru dniach zrobią jakieś
    poprawki i będzie działało czy ja coś pokręciłem przy stawianiu Płatnika.
    Macie jakieś problemy z tym certyfikatem?
    A może ktoś wie co zrobić?

  • 2. Data: 2009-10-06 17:31:47
    Temat: Re: Certyfikat ZUS w Platniku
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:haftaf$svd$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > nie chce zarejestrować certfikatu RP-1-00P-SDWI.
    [...]
    > A może ktoś wie co zrobić?

    A masz certyfikaty CA-NAD i CA-ZEW?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-10-06 17:55:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > A masz certyfikaty CA-NAD i CA-ZEW?

    Wszystkie ZEWy i NADy i inne CRL się ściągają
    i aktualizują, ale ten RP-1-OOP-SDWI zostaje stary i nie chce się
    rejestrować.
    Ściągałem już ręcznie z cc.unet.pl nowe pliki, ale nie chce go łyknąć.

    Komunikat jest taki:

    "Certfikat nie został zarejestrowany. Jeden lub więcej certyfikatów łańcuha
    posiada
    niepoprawną/niezgodną sygnaturę. Status unieważnienie dla jednego lub
    więcej certyfikatów łańcucha nie może zostać określony. Status odwołania
    jednego lub więcej certyfikatów z listy certyfikatów został wykonany
    w trybie offline w oparciu o nieaktualną lub brakującą listę CRL".

    Mój certyfikat kwalifikowany miał jakiś błąd weryfikacji w płatniku,
    ale już odświeżyłem go z karty i jest OK, ale tego certfyfikatu ZUS
    nie chce rejestrować.

  • 4. Data: 2009-10-06 18:01:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Ściągałem już ręcznie z cc.unet.pl nowe pliki, ale nie chce go łyknąć.

    Włącz/wyłącz komputer już robiłem, płatnika też już odinstalowałem
    i zainstalowałem pare razy, klikałem na certyfikaty prawą reką i lewą
    i rano i po południu, zasysałem bazę z różnych lokalizacji,
    instalowałem i rejestrowałem certyfikaty ręcznie i w płatniku i w systemie
    (to wszystko na dwóch róznych kompach) i od soboty ten sam komunikat...

  • 5. Data: 2009-10-06 18:03:39
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Wysłałem na priv certyfikat który trzeba zainstalować w płatniku - jeżeli
    adres jest poprawny to dojdzie.
    Kilka dni temu "walczyłem" z podobnym problemem i po telefonie do centrum
    certfikacji przysłali takie właśnie rozwiązanie

    --
    pawełJ

  • 6. Data: 2009-10-08 16:14:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pawelj wrote:

    > Wysłałem na priv certyfikat który trzeba zainstalować w płatniku -
    > jeżeli adres jest poprawny to dojdzie.

    Doszło, ale nie pomogło.

    > Kilka dni temu "walczyłem" z podobnym problemem i po telefonie do
    > centrum certfikacji przysłali takie właśnie rozwiązanie

    Problem uleczył kontakt z infolinią płatnika.
    Może się komus przyda:
    polecono mi ręcznie pobrać certyfikaty ZEW i NAD
    i rejestrować ręcznie w kolejności najpierw 31 potem dopiero 33
    a potem RP1-OOP i się zarejestrował.
    Miła pani zeznała, ze płatnik ma jakiś bug związany z
    automatyczną rejestarcja certyfikatu i wtedy trzeba próbować ręcznie.
    Ale podejrzewam, ze już też cos podmienili, bo wcześniej robiłem to ręcznie
    i nie szło - chyba, że kolejność też miała znaczenie.

  • 7. Data: 2009-10-08 16:46:28
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > ręcznie
    > i nie szło - chyba, że kolejność też miała znaczenie.

    Może sie przydać.
    Tak przy okazji jest nowa wersja płatnika od niedawna 7.03.002.
    Emeryci mogą być na macierzyńskim :)

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2009-10-08 16:48:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:
    > Emeryci mog? byae na macierzynskim :)

    No, nareszcie.

  • 9. Data: 2009-10-08 18:17:37
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > No, nareszcie.
    Też na to czekałem :)

    A poważnie to dziś spotkałem się z przypadkiem, że było to potrzebne

    --
    PawełJ