  • 1. Data: 2002-02-06 15:22:57
    Temat: CZY UMOWA AGENCYJNA PODLEGA OZUSOWANIU I OPODATKOWANIU
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

  • 2. Data: 2002-02-06 19:45:38
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Na ogół to jest umowa między podmiotami gospodarczymi, a rozliczeń
    dokonuje się fakturami, więc opodatkowanie występuje :))

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-02-07 17:40:43
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

    a mogę podpisać ją z osobą fizyczną? i co w takim przypadku?

  • 4. Data: 2002-02-07 22:38:41
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    "Rafał" wrote:

    > a mogę podpisać ją z osobą fizyczną? i co w takim przypadku?

    IMHO będzie traktowana jak umowa zlecenia (chyba, że po naciągnięciu
    wyjdzie o dzieło) ze wszelkimi konsekwencjami, ale może jeszcze ktoś
    inny wyrazi swoje zdanie...