  • 1. Data: 2002-06-08 12:12:19
    Temat: Biegły rewident
    Od: "RZ" <e...@k...net.pl>

    Mam zamiar przystąpić do egzaminu na biegłego rewidenta szukam materiałów,
    przykładowych testów, pytań z lat poprzednich. Jeżeli ktoś byłby w stanie mi
    pomóc to z góry dziękuję.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-08 14:32:57
    Temat: Re: Biegły rewident
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik RZ <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adss8t$2jp$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > przykładowych testów, pytań z lat poprzednich. Jeżeli ktoś byłby w stanie

    ---------
    Od czasu do czasu publikowała je "Rachunkowość".
    Radzę przejrzeć ostatnie dwa roczniki

    Orka

  • 3. Data: 2002-06-08 19:17:26
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Od czasu do czasu publikowała je "Rachunkowość".
    | Radzę przejrzeć ostatnie dwa roczniki

    a nawet trzy

    pozdrawiam
    majura