  • 11. Data: 2004-02-18 15:19:17
    Temat: Re: Bezrobotny z zerowymi dochodami. Czy wepłnia PIT? Jaki i jak?
    Od: " rywin11" <r...@W...gazeta.pl>

    > Doczytalem jescze raz... nie maia zadnego dov=chodu...
    > naprawde nie wiadomo o co mu chodzi..
    > Moze o zasilek z US ?
    > Boguslaw

    Przydałby się taki. Chodzi mi tez o to czy jak nie złoże zeznania PIT to czy
    US wezwie mnie za kilka miesiecy i spyta dlaczego nie złozyłem PIT? Moze
    wlepi karę a może się zacznie pytać z czego Pan zyje? Chciałby tego uniknąc.
    rywin11

  • 12. Data: 2004-02-18 17:58:49
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > US wezwie mnie za kilka miesiecy i spyta dlaczego nie złozyłem PIT? Moze
    > wlepi karę a może się zacznie pytać z czego Pan zyje?

    Powiesz, że skapnęło Ci z jakiejś gazety lub czasopisma.

    Pozdrawiam
    Tomek