  • 1. Data: 2007-04-05 07:22:27
    Temat: Badanie techniczne a kilometrowka.
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Witam

    Czy okresowy przeglad samochodu mozna sobie wliczyc w "kilometrowke" obok
    paliw, czesci, materialow eksploatacyjnych ? Czy jednak nie jest to material
    eksploatacyjny.
    A tak przy okazji jak sie ma do tego OC.

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2007-04-05 09:41:31
    Temat: Re: Badanie techniczne a kilometrowka.
    Od: przemek <m...@p...onet.pl>

    Budik napisał(a):
> [...]
    > paliw, czesci, materialow eksploatacyjnych ? Czy jednak nie jest to material

    Wliczyć, a vat do rejestru.

    > A tak przy okazji jak sie ma do tego OC.

    OC tak samo, do ewidencji.

  • 3. Data: 2007-04-05 10:15:28
    Od: Schwester <j...@c...com>

    przemek pisze:

    > Wliczyć, a vat do rejestru.

    > OC tak samo, do ewidencji.

    To ja sie podłącze do części od vatu:
    Czy vat doliczamy cały czy jakoś proporcjonalnie do limitu?

    --
    Schwester

  • 4. Data: 2007-04-05 10:32:05
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "przemek"

    > OC tak samo, do ewidencji.

    Ok. Tylko ze auto jest na 2 osoby zarejestrowane ( ja + ojciec) wliczamy 50
    % calej kwoty ubezpieczenia ?.
    Dodam ze samochod byl kupiony na 2 osoby ktore sa wbite w dowodzie
    rejestracyjnym zeby pozniej miec znizke OC.

  • 5. Data: 2007-04-05 20:10:17
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Aha wlasnie. Auto nie jest w ST