-
11. Data: 2003-11-14 19:28:39
Temat: Re: Awaria dysku z Płatnikiem
Od: "Doxent" <d...@g...pl>
Użytkownik "Adam Maroszek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bosmto$95c$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Wczoraj padł mi dysk, na którym miałem Płatnika wraz z potwierdzeniami
> wysłania dokumentów do ZUS, których jeszcze nie wydrukowałem.
> Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Z tego co wiem, posiadanie
> wydrukowanych potwierdzeń jest obowi?zkowe.
powodzenia z odzyskiwaniem danych z nowego platnika. Sam znam tem bol.
Jezeli baza byla w Accesie to no problem ale jak w sql'u to juz gorzej ale
tez nie tak tragicznie.
Byle udalo sie odzyskac katalog z Microsoft SQL serwer.
Pisalem o tym troche na grupie pl.comp.os.ms-windows.win9x ostatnio.
Jezeli dysk martwy to pozostaje nam firma robiaca odzysk danych ale koszt
tego to od kilkuset zl wzwyz no i czasami wyprawa do odleglego miasta no i
trzeba to jeszcze spowrotem umiescic w platniku a niewielu sie na tym
wyznaje czasami.
takie dane czesto moga nie miec zadnej wartosci ze wzgledu na bledy odczytu.
Mysle ze na ewentualne zamydlenie oczu urzedasom wystarczyloby orzeczenie z
serwisu ze w takim to a takim dniu nastapila awaria systemu uniemozliwiajaca
odzysk danych. Nikt za to nie powiesi grunt ze udalo sie deklaracje wyslac w
terminie. Life is brutal niestety.