  • 11. Data: 2007-05-21 13:41:18
    Temat: Re: Apteczka samochodowa w koszty?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1972705885.20070521152928@pik-net.pl...

    > Dywaniki dostałem za darmo, bez oleju czy paliwa samochód nie
    [...]

    Nieoptymalnie. Ja tam dywaniki dostałem bardzo drogo, z 22% VAT,
    natomiast goły samochód potaniał o cenę dywaników. :-) Ale
    rzeczywiście idziemy już w poboczne tematy.

    Natomiast co do apteczki, w moim przypadku jest ona związana z
    uzyskiwaniem przychodów bo jej istnienie powoduje, że bezpieczniej
    się czuję w samochodzie :-))). Wliczyłem. :-) A co do braku
    obowiązku, to też miałem wrażenie, że obowiązek nie istnieje, choć
    ktoś w wątku napisał inaczej.

    marekz

  • 12. Data: 2007-05-21 13:53:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    m...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > 1) taki obowiązek jest
    NIE MA! Był, ale już się zmył.

    Maciek

  • 13. Data: 2007-05-21 16:29:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Schpakoo! w <news:1gyqskq9642aa.tvb73pgveps6$.dlg@40tude.net>:

    > Oczywiscie? Dlaczego? Nie ma obowiazku posiadania apteczki, wiec niby
    > dlaczego panstwo ma ja refundowac? Apteczka to drobiazg, ale system tak
    > mysli.

    Może planował wyjazd do Czech w celach gospodarczych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2007-05-22 05:36:49
    Od: Schpakoo! <s...@u...krak.pl>

    Dnia 21 May 2007 16:29:59 GMT, 'Tom N' napisal(a):

    > Może planował wyjazd do Czech w celach gospodarczych?

    O! To jest argument. pamietam, ze czytalem kiedys, ze w ktoryms kraju
    obowiazkowe sa tempomaty. Siakies wyspy gdzies :). A powaznie, to
    faktycznie jest to argument nie do obalenia mysle, nawet przez tych
    lupiezcow.

    --
    Pzdr, Schpakoo!

  • 15. Data: 2007-05-23 21:59:29