  • 1. Data: 2010-07-30 07:23:45
    Temat: Amortyzacja podczas choroby/ciazy
    Od: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>

    Witam,
    z gory zaznacze,ze nie jestem zbytnio doswiadczony w tej materii dlatego
    prosze o wyrozumialosc. Przypadek jest nastepujacy:
    Kobieta w ciazy (prowadzaca dzialalnosc gospodarcza) idzie na zwolnienie
    lekarskie do konca ciazy. To oznacza np 3 miesiace.
    Przez ten czas nie oplaca sie skladek spolecznych, a tylko zdrowotne.
    A jak wyglada sprawa amortyzacji srodkow trwalych? Czy nadal co miesiac
    dokunuje sie odpisow? Czy na macierzynskim jest tak samo?

    Pozdrawiam,

    Uli

  • 2. Data: 2010-07-30 08:07:04
    Temat: Re: Amortyzacja podczas choroby/ciazy
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 30 Lip, 09:23, DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>
    wrote:

    > A jak wyglada sprawa amortyzacji srodkow trwalych? Czy nadal co miesiac
    > dokunuje sie odpisow? Czy na macierzynskim jest tak samo?

    A dlaczego nie? Zwłaszcza, że pewnie nie wiąże się to nawet z
    wykonaniem jakiejkolwiek czynności.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski