  • 1. Data: 2009-09-02 19:29:04
    Temat: 5 lat w dokumentach księgowych
    Od: robert <t...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytania może trywialne ale zaraz się zacznie może dyskusja.

    Jak się liczy 5 lat dokumentacji finansowej.

    Czy dokumenty z roku 2004 są już do zniszczenia czy też muszą być
    przechowywane i US może je kontrolować albo ja mogę zrobić korektę
    Czy też w tym momencie to dopiero rok 2003 jest do zniszczenia?

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2009-09-02 19:46:03
    Temat: Re: 5 lat w dokumentach księgowych
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    robert wrote:

    > Jak się liczy 5 lat dokumentacji finansowej.

    Najbardziej ogólnie:
    Liczy się od końca roku, w którym rozliczono podatek za ten rok.

    > Czy dokumenty z roku 2004 są już do zniszczenia czy też muszą być
    > przechowywane i US może je kontrolować albo ja mogę zrobić korektę
    > Czy też w tym momencie to dopiero rok 2003 jest do zniszczenia?

    Możesz zniszczyć 2002 -
    pomijając to czego nie możesz lub nie powinieneś zniszczyć
    (zusy, dokumentacja pracowników itp)

  • 3. Data: 2009-09-07 14:31:44
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Najbardziej ogólnie:
    > Liczy się od końca roku, w którym rozliczono podatek za ten rok.

    Czyli dokumenty z 2003 roku, będzie można zniszczyć/wyrzucić
    31 grudnia 2009 / 1 stycznia 2010 ?

    Aleksander.

  • 4. Data: 2009-09-07 15:39:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aleksander wrote:

    > "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Czyli dokumenty z 2003 roku, będzie można zniszczyć/wyrzucić
    > 31 grudnia 2009 / 1 stycznia 2010 ?

    Właśnie przed chwilą odpowiadałem na post "rozwodnika".
    Weź się za dwa lata ożeń za 5 rozwiedź i będziesz szukał faktur i
    potwierdzeń przelewów, żeby wykazać co było kupione z majątku
    oddzielnogo a co ze wspólnego.