  • 31. Data: 2014-01-06 15:31:20
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:52caac40$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...
    > Żyć może i się da. Pracować już nie.

    bzdura!
    http://www.youtube.com/watch?v=fBfQgcLvg-c
    :)

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2014-01-06 15:40:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Da się też pracować.

    Wszystko ma jakąś cenę.
    Można też żyć bez prądu i bieżącej wody,
    ale chyba nie o to chodzi.

  • 33. Data: 2014-01-06 15:52:59
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Żyć może i się da. Pracować już nie.

    Wydajecisię.

    Agnieszka

  • 34. Data: 2014-01-06 21:10:07
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.01.2014, o godzinie 15.40.22, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    cef napisał(a):

    > Wszystko ma jakąś cenę.
    > Można też żyć bez prądu i bieżącej wody,
    > ale chyba nie o to chodzi.

    Tak, ale da się. Jak ma się pracę biurową, blisko, dzieciaki wyrośnięte, to
    się da. Mam takich znajomych i sobie radzą. Po świecie jeżdżą pociągami i
    autobusami tak samo jak po Warszawie. Tak czy inaczej na samochód ich nie
    stać.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*