  • 1. Data: 2008-08-06 04:05:00
    Temat: 2 wersje faktury
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Pomóżcie rozwiązać problem:
    Od dłuższego czasu kupuję towar w hurtowni, gdzie mam 10% rabatu. W czerwcu
    hurtownia zmieniała system komputerowy i "nie dało się" naliczyć rabatu.
    Dostałem więc fakturę bez rabatu (na okrągło) na 500 zł i zaksięgowałem w
    czerwcu. Teraz przysłali mi pocztą fakturę z czerwcową datą i identycznym
    numerem ale na 450 zł po odliczeniu rabatu. Problem w tym, że ja
    zaksięgowałem 500 a oni 450. Deklaracje VAT poszły i podatek zapłacono.
    Różnica niby niewielka ale problem pozostał.
    Jacek

  • 2. Data: 2008-08-06 06:42:11
    Temat: Re: 2 wersje faktury
    Od: "mar.ko" <a...@u...fm>

> [...]
    > tym, że ja zaksięgowałem 500 a oni 450. Deklaracje VAT poszły i podatek
    > zapłacono. Różnica niby niewielka ale problem pozostał.

    Korekta powinna być

  • 3. Data: 2008-08-06 07:54:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym, że ja zaksięgowałem 500 a oni 450. Deklaracje VAT poszły i podatek
    > zapłacono. Różnica niby niewielka ale problem pozostał.

    Odeślij i każ wystawić tak jak było, na 500, a do tego korektę.

  • 4. Data: 2008-08-06 08:30:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pomóżcie rozwiązać problem:
    idź do skarbówki z 2 fakturami i zapytaj ;))))

  • 5. Data: 2008-08-06 10:14:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gasper,

    Wednesday, August 6, 2008, 10:30:15 AM, you wrote:

    > idź do skarbówki z 2 fakturami i zapytaj ;))))

    Sadysta.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2008-08-06 12:51:41
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Tak też chciałem, ale księgowa z hurtowni "skoczyła", że tak się nie da bo
    musieliby korektę całego miesiąca robić z powodu 11 zł VAT
    Jacek

  • 7. Data: 2008-08-06 12:52:40
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Świetny pomysł!
    Mam nadzieję, że i Tobie kiedyś pomogli ;))
    Jacek

  • 8. Data: 2008-08-06 13:09:59
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Tak też chciałem, ale księgowa z hurtowni "skoczyła", że tak się nie da bo
    > musieliby korektę całego miesiąca robić z powodu 11 zł VAT

    no to jej powiedz moją wersje, że w takim razie pójdziesz do US zapytać co masz
    zrobić z tymi 2 fakturami ;)
    gwarantuje, że zmięknie
    dlaczego Ty masz korygować, jak to ich wina?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-08-06 13:10:42
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Świetny pomysł!
    > Mam nadzieję, że i Tobie kiedyś pomogli ;))

    widząc, jak Ci pomogła ich księgowa to pomysł najlepszy ;)

  • 10. Data: 2008-08-06 13:39:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak też chciałem, ale księgowa z hurtowni "skoczyła", że tak się nie da bo
    > musieliby korektę całego miesiąca robić z powodu 11 zł VAT

    Ale to już ich problem, skoro działają niezgodnie z prawem.
    Zresztą nie muszą, mogą korektę wystawić z datą czerwcową.