  • 11. Data: 2003-07-27 18:37:17
    Temat: Re: dzałalność gosp. na 1/8 etatu
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    jesli pierwszy rok pracy to mniej niz 800zl (chyba 80%)
    wymiar etatu bez znaczenia

  • 12. Data: 2003-07-27 21:59:39
    Temat: Re[2]: dzałalność gosp. na 1/8 etatu
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 27 lipca 2003 o godzinie (20:37:17) napisano:

    D> jesli pierwszy rok pracy to mniej niz 800zl (chyba 80%)
    D> wymiar etatu bez znaczenia

    A scislej (Dz.U. nr 200 z 2002 r., poz. 1679):
    a) przy I roku pracy 80% minimalnego wynagrodzenia czyli 640 zl,
    b) przy II roku pracy 90% minimalnego wynagrodzenia czyli 720 zl.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 13. Data: 2003-07-28 14:50:15
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Czy istnieje mozliwość założenia dziłalności gospodarczej(jednoosobowej)
    > i zarejestrowanie sie np na 1/8 etatu? Chodzi mi o działalność jak
    najniższym
    > kosztem. Studiuję i czasem wykonuję jakieś zlecenia a klienci chieliby
    > dostawać faktury. Jestem w tym zupełnie zielony tak więc będę bardzo
    wdzięczny
    > za info.

    wydaje mi się, że kluczowe tu jest to, że jesteś studentem. Wtedy ZUS jest
    opłacony (przynajmniej kiedyś tak było). A co dalej z opłatami to musi się
    ktoś inny wypowidzieć.

    Stryket