  • 1. Data: 2009-03-23 11:04:01
    Temat: 180 dni na VAT
    Od: a...@g...com

    Hej!
    Jak jest liczone 180 dni na zwrot VAT-u? Od dnia złożenia zeznania? Od
    końca miesiąca, w którym zeznanie zostało składane? Jeszcze jakoś
    inaczej? Jeśli to pierwsze, to termin mają do dzisiaj...

  • 2. Data: 2009-03-23 17:25:25
    Temat: Re: 180 dni na VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jak jest liczone 180 dni na zwrot VAT-u? Od dnia złożenia zeznania? Od
    > końca miesiąca, w którym zeznanie zostało składane? Jeszcze jakoś
    > inaczej? Jeśli to pierwsze, to termin mają do dzisiaj...

    Od dnia złożenia deklaracji.
    I co z tego, że termin mija dzisiaj?
    Zostaniesz rentierem? :-)

  • 3. Data: 2009-03-23 18:08:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-03-2009 o 18:25:25 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Od dnia złożenia deklaracji.
    > I co z tego, że termin mija dzisiaj?
    > Zostaniesz rentierem? :-)

    Do mnie wysyłają tak, że przychodzi mi ostatnią sesją elixir w ostatnim
    dniu terminu. Czyli po kolacji mam na koncie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek