  • 1. Data: 2005-04-30 18:05:58
    Temat: 1% dla OPP a data operacji / księgowania przelewu
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    To piszę ja, jeden z tych OPKCnOD (Okropnych Podatników Którzy Czekają na
    Ostatni Dzień), dopiero teraz zabieram się za roczne rozlicznie PIT :-)

    Zgodnie z objaśnieniami do PIT wpłata 1% na rzecz OPP musi być dokonana:
    [...] w terminie od 1 stycznia 2005 r. do dnia złożenia zeznania za 2004 r., nie
    później jednak niż do dnia 30 kwietnia 2005 r., [...]

    No i zastanawiam się czy istotna jest data operacji czy też dzień obciążenia
    rachunku bankowego podatnika (tak jak dla zobowiązań podatkowych i ZUS) ?

    TomekD

  • 2. Data: 2005-05-01 05:41:46
    Temat: Re: 1% dla OPP a data operacji / księgowania przelewu
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obciążenia
    > rachunku bankowego podatnika (tak jak dla zobowiązań podatkowych i

    data operacji

    --
    OPIX