  • 1. Data: 2004-09-30 06:23:33
    Temat: Pytanie o prowadzenie dokumentacji
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    Witam grupowiczow :-)

    Mam taka sytuacje.
    Prowadze KPiR i do tego ewidencje sprzedazy (sprzedaz nieudokumentowana).
    W KPiR wpisuje wszystkie koszty + co miesiac wpis ze sprzedaza.
    W ewidencji sprzedazy wpisuje codziennie jeden wpis z suma sprzedazy.

    No i teraz pytanie.
    Czy jak w ewidencji sprzedazy wpisuje tylko dzienne przychody, to czy mam
    obowiazek dokumentowac dokladnie co sprzedalem ??
    Jezeli tak, to czy takie dowody wewnetrzne musza byc tez w formie zeszytu
    czy moga to byc jakies luzne kartki (KPiR i ewidencja sprzedazy musza byc
    zszyte) i czy ktos z grupowiczow ma jakis wzor w formie elektronicznej czy
    musze kupic jakiz zeszycik ??
    A jezeli nie trzeba tego prowadzic, to tez bym chcial jais wzor dokumentu na
    to :-)

    A wiec zapytam jeszcze raz:
    Czy ktos z Was posiada wzor takiego dowodu wewnetrznego w formie
    elektronicznej czy musze moze kupic jakas kolejna ksiazeczke ??

    Mam nadzieje, ze za mocno nie namieszalem... :-)

    WIELKIE dzieki za wszelkie odpowiedzi :-)

    Pozdro, Wojtas

  • 2. Data: 2004-09-30 08:42:00
    Temat: Re: Pytanie o prowadzenie dokumentacji
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtas pisze:

> [...]
    > Czy jak w ewidencji sprzedazy wpisuje tylko dzienne przychody, to czy mam
    > obowiazek dokumentowac dokladnie co sprzedalem ??

    Nie..

    Po zakonczeniu sprzedazy sporzadzazy MOZESZ zrobic DW
    (obliczasz utarg na podstawie "szuflady"
    i wpisac do ewidencji kwote.

    MOZESZ tez spisywac wszystko - co wolisz..

    Nie zapomnij, ze wg odrynacji podakowej na zadanie klienta MUSISZ wystawic
    rachunek..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-30 09:27:03
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > Nie..
    >
    > Po zakonczeniu sprzedazy sporzadzazy MOZESZ zrobic DW
    > (obliczasz utarg na podstawie "szuflady"
    > i wpisac do ewidencji kwote.

    Acha, czyli bede prowadzil cos takiego tylko i wylacznie dla swojej
    wiadomosci :-)
    Spoko, o to wlasnie mi chodzilo :-)
    Pytanie tylko jak to bedzie z US jak przyjda na kontrole.
    Skad beda wiedziec co sprzedalem a co nie ??

    > MOZESZ tez spisywac wszystko - co wolisz..

    Wole nie wpisywac, bo mi sie po prostu nie chce ;-)

    > Nie zapomnij, ze wg odrynacji podakowej na zadanie klienta MUSISZ wystawic
    > rachunek..

    To wiem :-)
    Kupilem nawet dowody zakupu ale jakos jeszcze nie mialem okazji ich uzyc....

    DZIEKI ZA ODPOWIEDZ !!!!!!!!!!

    Pozdro, Wojtas