  • 1. Data: 2004-08-03 22:19:21
    Temat: Przychód nieewidencjonowany i dokumenty księgowe - Mała Firma
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    W jaki sposób zaksięgować (jakim dokumentem) przychód nieewidencjonowany w
    programie Mała Firma z Rzeczpospolitej.
    Mam zestawienie w excelu i teraz chciałbym wrzucic to do programu. jakim
    dokumentem to zrobić? Czy wydruk z arkusza numerować i włączać do
    dokumentacji? Jako co to ewidencjonować?
    Z góry dzięki za wszelkie info.

    przemo

  • 2. Data: 2004-08-04 13:15:24
    Od: el@<e...@i...pl>

    Zrób zestawienie sprzedaży nieudokumentowanej za miesiąc ( może
    być za dzień) jako dowód wewnętrzny i wprowadź dokument w "Księgi"
    na konto sprzedaż ( kolumna przychody ze sprzedaży). Dokument (
    zestawienie) jakoś zanumeruj, wydrukuj i wepnij między inne
    dokumenty. W opisie zdarzenia gospodarczego: sprzedaż
    nieudokumentowana.
    Wydaje mi się że to wystarczy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-04 14:25:10
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "el@" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zestawienie) jakoś zanumeruj, wydrukuj i wepnij między inne
    > dokumenty. W opisie zdarzenia gospodarczego: sprzedaż

    Dziękuję

    przemek