  • 1. Data: 2002-01-31 16:50:50
    Temat: Protokol likwidacyjny .
    Od: "Marsjusz" <m...@w...pl>

    Witam i zapytuje.

    Prowadze dzialalnosc gosp. + Vat.
    1,5 roku temu kupilem sprzet (na firme) za 2,6 tys. (koszt, jest na
    magazynie)
    kilka dni temu sprzet wylecial w powietrze (zwarcie na stykach)
    i w autoryzowanym serwisie powiedziano ze naprawa kosztuje 1,5 tys.
    Nie mam ochoty naprawiac sprzet za 1,5 tys.

    Czy wystarczy spisac protokol likwidacyjny + podpiac opinie serwisu =
    usuniecie sprzetu z wyposazenia (magazynu) ?

    Czy musze go przechowywac, czy pogonic na smieci ?

    W serwisie chca mi dac 100 za czesci.

    Czy moge/musze wystawic FAVAT ? (jezeli sie na to zgodze)

    Pozdr.
    Mariusz