  • 1. Data: 2003-05-03 13:37:13
    Temat: Potwierdzenie złożenie zeznania ?
    Od: "Jarosław Chybowski" <j...@w...pl>

    W momencie składania rocznego zeznania poprosiłem o wydanie zaświadczenia
    złożenia tegoż dokumentu, jednak miła pani w okienku powiedziała że od
    aktualnego
    roku nie trzeba posiadać posiadać poświadczenia złożenia zeznania.
    Czy zaszły jakieś zmiany dotyczące omawianej materii, czy też z powodu
    baaardzo wczesnej
    godziny mych odwiedzin miłej pani nie chciało się wypisywać dodatkowego
    papierka?
    Jarek

  • 2. Data: 2003-05-03 14:51:27
    Temat: Re: Potwierdzenie złożenie zeznania ?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > baaardzo wczesnej
    > godziny mych odwiedzin miłej pani nie chciało się wypisywać dodatkowego

    Nie wiem czy zaszły zmiany, ale w moim US wszystkie miłe panie
    wypisywały potwierdzenia i to nawet bez dopominania się.

    Pix

  • 3. Data: 2003-05-03 17:44:30
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    Pix napisal:
    > Nie wiem czy zaszły zmiany, ale w moim US wszystkie miłe panie
    > wypisywały potwierdzenia i to nawet bez dopominania

    A pieczatka na kopii nie wystarczy? Co to za potwierdzenie, bo pierwsze
    slysze? Czyzbym zaniedbala jakiegos obowiazku?

    alug

  • 4. Data: 2003-05-03 20:10:33
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A pieczatka na kopii nie wystarczy?

    IMHO pieczątka też powinna wystarczyć

    > Co to za potwierdzenie, bo pierwsze
    > slysze? Czyzbym zaniedbala jakiegos obowiazku?

    Owo potwierdzenie to w moim przypadku taka mała opieczętowana
    karteczka pt. "Potwierdzenie złożenia zeznania rocznego" z imieniem
    i nazwiskiem i nazwą złożonego PITu

    Pix

  • 5. Data: 2003-05-05 09:54:21
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    pix wrote:

    > IMHO pieczątka też powinna wystarczyć

    Jako ciekawostkę podam, że US III w Lublinie odmawia stawiania
    pieczątek na kopii i wydaje tylko te małe karteczki

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 6. Data: 2003-05-05 11:02:30
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>>

    >Jako ciekawostkę podam, że US III w Lublinie odmawia stawiania
    >piecz?tek na kopii i wydaje tylko te małe karteczki

    male karteczki to tak jak male deseczki. Czy ktos wie jak sie robi
    male deseczki????

    Co kraj (US) to obyczaj. W Zielonej Gorze daja stempel na kopii.
    Ostatnio jak skladalem PITy, to pani w okienku nie chciala mi przyjac
    NIP-3 skladanym razem z PIT-37 i PIT-D jako zalaczniki. Powiedziala,
    ze jej kazali przyjmowac tylko PIT-37 (i ew. PIT-D i PIT-0). A NIP-3
    to w innym okienku (kolejka na 30 minut). W kurzylem sie i wyslalem
    poczta.

    W innym US pani przyjmowala wszystko co jej dalem (ten sam budynek
    tylko inne pietro).

    Pepto
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl