  • 1. Data: 2006-11-10 13:47:35
    Temat: Podatek zwany abonamentem RTV
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Mój ojciec ma pewien problem. Sprzedał mieszkanie i zapomniał wyrejestrowac
    odbiorników RTV. Teraz Urzad upomina się o zaległą opłatę za około 5 lat.
    Dzwoniłem do nich twierdzą, że nalezy zapłacić i tyle, czy aby napewno?
    Arek

  • 2. Data: 2006-11-11 21:36:44
    Temat: Re: Podatek zwany abonamentem RTV
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...kermit.pl> napisał w wiadomości

    > Dzwoniłem do nich twierdzą, że nalezy zapłacić i tyle, czy aby napewno?

    Przy starszych niz 3 lata mozna podniesc zarzut przedawnienia. Wyrejestrowac
    ksiazeczke i czekac az sie reszta przedawni:)

    Angie