  • 1. Data: 2005-03-13 10:27:42
    Temat: Podatek od strat na gieldzie ...
    Od: waldek <w...@p...ont.pl>

    Takie pytanko -
    mialem w 2004 pojedynczy epizod z gielda.. oczywiscie wtopielem,, i
    teraz mi przyslali pita z tego ... przychod 1000 ... koszt uzyskania
    2000 ...
    i jest to jedyny pit jaki za tamten rok otrzymalem bo nigdzi nie
    pracuje...
    pytanko - czy z takiego czegos tez trzeba pita do usa skladac czy
    mozna olac i nic nie wysylac jako ze dochod w roku nie przekroczyl
    0zl?

    z gory dzieki za porade
    pozdro
    wald

  • 2. Data: 2005-03-16 08:18:37
    Temat: Re: Podatek od strat na gieldzie ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Mar 2005, waldek wrote:

    >+ teraz mi przyslali pita z tego ... przychod 1000 ... koszt uzyskania
    >+ 2000 ...
    [...]
    >+ pytanko - czy z takiego czegos tez trzeba pita do usa skladac

    Hm... Na czy "trzeba" się nie wypowiem, na oko... "z głowy
    czyli z niczego"... wydaje się iż nie trzeba.
    Ale na pytanie "czy warto" IMO odpowiedź brzmi: "tak".
    Przez 5 lat może się zdarzyć że spróbujesz jeszcze raz... i przez
    4 lata będzie szansa odliczenia "wtopy" a w 5 roku przynajmniej
    połowy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)