  • 1. Data: 2007-04-14 17:47:14
    Temat: Podatek a zdrowotne!
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    WITAM !

    Mam pytanie,prowadzę działalność gospodarczą -jestem na pod liniowym i
    pracuje na 1/2 etatu,czy w zeznaniu rocznym mogę zsumować składki na ubez.
    zdrowotne z pracy i płacone w ramach prowadz, działalnosci?

    Pozdrawiam BEATA

  • 2. Data: 2007-04-14 17:51:00
    Temat: Re: Podatek a zdrowotne!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > pracuje na 1/2 etatu,czy w zeznaniu rocznym mogę zsumować składki na ubez.
    > zdrowotne z pracy i płacone w ramach prowadz, działalnosci?

    Oczywiscie, mozesz je rozdysponowac pomiedzy obydwoma zeznaniami wedle
    uznania...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-04-14 18:15:01
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    ...nie za bardzo rozumiem co znaczy pomiedzy dwoma? ....bedzie jedno
    zeznanie PIT 36 L...Prawda? SDD?

  • 4. Data: 2007-04-14 18:23:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Beata napisał(a):
    > ...nie za bardzo rozumiem co znaczy pomiedzy dwoma? ....bedzie jedno
    > zeznanie PIT 36 L...Prawda? SDD?

    Nie prawda.

    Dochód z działalności opodatkowany liniowo rozliczysz na PIT36L a dochód
    z umowy o pracę opodatkowany wg. skali rozliczysz na PIT37.
    Musisz złożyć dwa rozliczenia roczne.

    Składki zdrowotne możesz w dowolnych proporcjach odliczyć od dochodu z
    działalności albo do dochodu z umowy o pracę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2007-04-14 18:50:05
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    ...DZIEKI !!!!!!!!!!!!!MADDY

  • 6. Data: 2007-04-14 21:53:36
    Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl>

    badałem właśnie kolejne szambo sobota, 14 kwietnia 2007 19:47 gdy użytkownik

    Nie jestem przekonany.
    Składki za działalność w jednym PITcie
    Składki z umowy o pracę w innym.
    --
    ---------
    Staszek.Nurek

  • 7. Data: 2007-04-15 06:31:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Staszek.Nurek napisał(a):
    > badałem właśnie kolejne szambo sobota, 14 kwietnia 2007 19:47 gdy użytkownik

    > Nie jestem przekonany.
    > Składki za działalność w jednym PITcie
    > Składki z umowy o pracę w innym.

    Ale masz jakieś wsparcie?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2007-04-15 09:11:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale masz jakieś wsparcie?
    >
    > Maddy

    Moze ma nowa laske :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-04-15 11:38:21
    Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl>

    badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 15 kwietnia 2007 08:31 gdy
    użytkownik Maddy napisał:

    > Ale masz jakieś wsparcie?
    >
    > Maddy

    Bazuję na wiadomościach od Cioci, dlatego opodatkowany jestem na zasadach
    ogólnych gdyż wedle moich informacji od niej nie mogłem płynnie przenoisć
    składek zdrowotnych w ramach działalności do rozliczenia rocznego umowy o
    pracę. Jeżeli jest to błędne rozumowanie to przepraszam za wprowadzenie
    zamieszania.
    W takim razie nie mam podpórki a czym wy się podpieracie?
    --
    ---------

  • 10. Data: 2007-04-15 16:36:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Staszek.Nurek wrote:

    > W takim razie nie mam podpórki a czym wy się podpieracie?

    Brakiem zakazu w przepisach zapewne.