  • 1. Data: 2006-02-13 23:34:46
    Temat: Po czym poznac dobre biuro rachunkowe?
    Od: "Roman" <R...@x...pl>

    Szukam dobrego biura rachunkowego w Lodzi.
    Zastanawiam sie, jakie pytania powinienem im zadac, aby zorientowac sie, czy
    warto zlecac im obsluge ksiegowa firmy. Poradzcie.

  • 2. Data: 2006-02-14 06:54:36
    Temat: Re: Po czym poznac dobre biuro rachunkowe?
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Roman" <R...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam dobrego biura rachunkowego w Lodzi.
    > Zastanawiam sie, jakie pytania powinienem im zadac, aby zorientowac sie,
    > czy warto zlecac im obsluge ksiegowa firmy. Poradzcie.
    Intryguje mnie co znaczy dla Ciebie dobre?Z moich spostrzeżeń wynika,że
    każde jest takie same róznią se tylko ceną i wystrojem lokalu,finalnie i tak
    przed US odpowiada podatnik,przy natłoku klientów wszystko robi sie
    mechanicznie bo zwyczajnie na nic więcej nie ma czasu.
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2006-02-14 08:01:10
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > tak przed US odpowiada podatnik,przy natłoku klientów wszystko robi sie
    > mechanicznie bo zwyczajnie na nic więcej nie ma czasu.

    aaa guuuuuuuu :))

    Uważam, że dobre biuro to takie, które potrafi na siebie zarobić.
    W końcu nie tylko doradztwem podatkowym musi się biuro zajmować :)))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-02-14 08:11:05
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/14/2006 12:34 AM, Użytkownik Roman napisał:
    > Szukam dobrego biura rachunkowego w Lodzi.
    > Zastanawiam sie, jakie pytania powinienem im zadac, aby zorientowac sie, czy
    > warto zlecac im obsluge ksiegowa firmy. Poradzcie.

    Spytaj ich o VAT od umów zlecenia. Jak odpowiedzą, że nie ma problemu to
    bierz nogi za pas.

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2006-02-14 08:53:48
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Uważam, że dobre biuro to takie, które potrafi na siebie zarobić.
    > W końcu nie tylko doradztwem podatkowym musi się biuro zajmować :)))))))

    Usługowe prowadzenie ksiąg a doradztwo podatkowe to są dwie różne rzeczy i
    jako takie róznią się opłatami i to znacznie.

  • 6. Data: 2006-02-14 09:01:54
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Szukam dobrego biura rachunkowego w Lodzi.
    > Zastanawiam sie, jakie pytania powinienem im zadac, aby zorientowac sie, czy
    > warto zlecac im obsluge ksiegowa firmy. Poradzcie.

    Dwa razy zleciłem prowadzenie dokumentacji firmir zenętrznej i dwa razy
    musiałem " trzeszczeć " przed US osobiście. I nigdy więcej.

  • 7. Data: 2006-02-14 09:09:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Dwa razy zleciłem prowadzenie dokumentacji firmir zenętrznej i dwa razy
    > musiałem " trzeszczeć " przed US osobiście. I nigdy więcej.

    To tak jak ja! :) Też nigdy więcej.

    Najgorsze, że w perspektywie mam z o.o., a rachunkowości podobno nie
    jestem w stanie się sam nauczyć. :)
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2006-02-14 11:54:04
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dss6p1$5iv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Najgorsze, że w perspektywie mam z o.o., a rachunkowości podobno nie
    > jestem w stanie się sam nauczyć. :)

    Tak ? A ja sie nauczylem w 3 tygodnie, choc tez mi opowiadano
    historie... Przy czym moja sp. z o.o. nie ma nic wspolnego z
    produkcja, a zatem jest to w miare proste ksiegowanie.

    marekz

  • 9. Data: 2006-02-14 12:07:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...irc.pl> napisal(a):
> [...]
    > historie... Przy czym moja sp. z o.o. nie ma nic wspolnego z
    > produkcja, a zatem jest to w miare proste ksiegowanie.

    A jak się nauczyłeś? Bardzo mnie to interesuje.

    Bo koleżanka, która się na tym zna, twierdzi, że:

    1. brak przystępnej literatury to opisującej
    2. są tylko podręczniki akademickie, które po pierwsze są pomyślane
    jako uzupełnienie wykładów prowadzonych przez człowieka, a po drugie
    okropnie nudne i zawiłe.
    3. najlepiej gdyby mi to ktoś pokazał i mnie tego nauczył, niestety
    nie ma kto (koleżanka mieszka na drugim końcu Polski)
    4. na argument, że mój tata w latach 1992-1995 sam prowadził KH w
    Excelu twierdzi, że "wtedy to było łatwo, ale od tego czasu wiele
    się zmieniło"
    --
    Samotnik