  • 1. Data: 2004-01-10 11:58:22
    Temat: Płatnik 5.x - hasło do klucza prywatnego - problem
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Witam

    mam problem z Płatnikiem 5.x...
    wystarałem się właśnie o certyfikat do wysyłki elektronicznej,
    zarejestrwałem go itd.
    przygotowałem zestaw dokumentów chcę wysłać
    wkładam dyskietkę z kluczem prywatnym
    prosi i hasło i....

    "błąd odczytu klucza prywatnego. podane hasło mogło być niepoprawne"
    jestem więcej niż pewien, że podałem to samo, co przy generowaniu klucza
    prywatnego

    czy ktoś ma może jakiś pomysł co z tym zrobić???

    pozdrawiam
    KTP

  • 2. Data: 2004-01-10 13:26:58
    Temat: Re: Płatnik 5.x - hasło do klucza prywatnego - problem
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > włączony Capslock ????
    >
    > Sławek
    nie tym razem...
    KTP

  • 3. Data: 2004-01-10 16:12:37
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > nie tym razem...
    > KTP
    1. Zrestartować komputer
    2. Wziąć kopię dyskieti z kluczem

    jeśli nie ma kopii pomyśleć dokłądnie nad hasłem

    jeśli nie ... i nie ma kopii klucza proponuję spróbować przekopiować
    privkey.pem na dysk i na inną dyskietkę
    jeśli zawodzi

    wniosek W08 i nowy W01 ( nie ma możliwości odzyskania hasła klucza ani też
    samego pliku klucza

    Powodzenia

  • 4. Data: 2004-01-11 17:53:12
    Od: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    ktp <k...@a...net> napisał(a):

    > nie tym razem...
    > KTP
    A sporóbowałeś go włączyć?
    Bo CapsLock równie dobrze mógł być 'tamtym' razem.
    Jeśli nie, to Piotr już napisał co robić

  • 5. Data: 2004-01-12 09:35:42
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A sporóbowałeś go włączyć?
    > Bo CapsLock równie dobrze mógł być 'tamtym' razem.
    > Jeśli nie, to Piotr już napisał co robić
    ;))))
    dziękuję za wszystkie uwagi
    pozdrawiam
    KTP