  • 1. Data: 2004-03-11 22:30:18
    Temat: Płatnik 4.0 - ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jak w tym cudzie dopisać nowe stawki? (przede wszystkim zdrowotne)

  • 2. Data: 2004-03-12 11:58:42
    Temat: Re: Płatnik 4.0 - ?
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-11 23:30, Użytkownik Radosław Popławski napisał:
    > Jak w tym cudzie dopisać nowe stawki? (przede wszystkim zdrowotne)

    a po co ?????????
    nie możesz już tam nic liczyć od Października :-(
    ale tam jakiś plik (*.dat ???? ) możesz ręcznie wyedytować tylko po co ????

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-12 12:37:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 12 Mar 2004 12:58:42 +0100, w <c2s8ln$6jt$1@news.onet.pl>, Bunio
    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > a po co ?????????
    > nie możesz już tam nic liczyć od Października :-(
    > ale tam jakiś plik (*.dat ???? ) możesz ręcznie wyedytować tylko po co ????

    Bo nowe problemy o numerach 5.0 i 6.0 nie są nikomu potrzebne, a 4.0 działa bez
    instalacji.

  • 4. Data: 2004-03-12 13:31:32
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-12 13:37, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Bo nowe problemy o numerach 5.0 i 6.0 nie są nikomu potrzebne, a 4.0 działa bez
    > instalacji.

    tiaaaaaaaaaa i w ZU$ przyjmują ??? :-D ( takie dokumenty)

  • 5. Data: 2004-03-12 21:44:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 12 Mar 2004 14:31:32 +0100, w <c2se3n$d1u$1@news.onet.pl>, Bunio
    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > tiaaaaaaaaaa i w ZU$ przyjmują ??? :-D ( takie dokumenty)

    A co, drukuje od prawej do lewej?

  • 6. Data: 2004-03-13 16:40:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > A co, drukuje od prawej do lewej?

    Na wydrukach z Płatnika jest umieszczone oznaczenie wersji.
    Nie wiem jak w Twoim ZUS, ale z moim przy przyjmowaniu dokumentów wersja
    jest sprawdzana. Koleżanka zaniosła wydruki z wersji 5 i została
    odesłana z kwitkiem.

    Wydruki z wersji starszych niż 6.01 sa traktowane tak jakby nie były
    złożone.

    Dodatkowo dochodzi zmiana niektórych kodów z wersji 4 do 5 i potem z 5
    do 6 oraz drobne zmiany w formularzach.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-03-13 18:39:54
    Od: Bunio <o...@a...pl>

> [...]
    > złożone.
    >
    > Dodatkowo dochodzi zmiana niektórych kodów z wersji 4 do 5 i potem z 5

    No dzięki Maddy jednak kobieca ręka działa uspokajająco na mężczyzn i
    łagodzi wojownicze obyczaje

  • 8. Data: 2004-03-13 20:47:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Mar 2004 19:39:54 +0100, w <c2vkhr$mqj$1@news.onet.pl>, Bunio
    <o...@a...pl> napisał(-a):

> [...]

    Fajnie, ale mój ZUS jednak przyjmuje :).

    > No dzięki Maddy jednak kobieca ręka działa uspokajająco na mężczyzn i
    > łagodzi wojownicze obyczaje

    Tu nikt się nawet nie zdenerwował, a co dopiero wojować... :]