  • 1. Data: 2006-03-27 08:58:58
    Temat: Płatnik
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Mam płatnika z ustawionym przekazem na 1 komputerze.
    Chciałem przenieść dane płatników-kilku na inny komputer.
    Na tym innym porobić DRA i inne. Następnie z powrotem te dane przenieść na
    ten 1 komputer i z tąd wysłać elektronicznie.
    Czy ktoś wie jakie pliki trzeba podgrywać?
    Czy wystarczy przegrywać bazę?
    I czy oby na pewno nic sobie nie nawywijam?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-27 09:07:27
    Temat: Re: Płatnik
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Anow napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś wie jakie pliki trzeba podgrywać?
    > Czy wystarczy przegrywać bazę?
    > I czy oby na pewno nic sobie nie nawywijam?

    Wystarczy przegrać bazę. pamiętaj również że na obu kompach powinna byc
    dokładnie ta sama wersja Płątnika. Nie zaszkodzi również zrobić kopię bazy.
    Jeśli masz sieć to prościej będzie udostępnić plikz z bazą i podpiąć do
    niego Płątnika z drugiego kompa - u mnie w pracy w ten sposób na jednej
    bazie korzystają z Płatnika 4 osoby na 5 kompach z danymi 3 firm.

    --
    pozdrawiam
    Schwester