  • 1. Data: 2006-01-23 11:21:16
    Temat: Pit 37+ Pit 38=Dylemat z Zaświadczeniem o dochodach 2005
    Od: "marta" <w...@w...pl>

    Może ktos, pomoze mi rozwiazac takowy dla mnie dylemat.

    W 05 osiagnelam dochod (mały) czyli rozliczam sie na Pit37,
    Oprócz tego osiagnelam zysk z z gpw. czyli Pit28.

    Dylemat:
    Potzrebuje zaswiad. o doch. za rok05. zlozylam juz pit 37 do us, i takoowe
    zaswiadczenie otrzymam, jednak nie zlozylam pitu 38, poniewaz nie otrzymalam
    jeszcze rozliczenia z Domu maklerskiego.

    Jesli Złoże wniosek do US o zaswiadcz. o doch. dzisiaj i otrzymam je z
    uwzglednionyi doch. z P37, a pozniej czyki np w marcu zloze pit 38 to czy
    US moze mnie pociagnac do odpowiedzialnosci z jakiegos par. np. wyludzenie
    poswiadczenia nieprawdy?
    Czy te kwestie sa regulowane i kontrolowane przez US.

    Dodam tylko ze Jest mi potrzebne to zaswiadczenie, na dzien dzisiejszy...