  • 1. Data: 2004-03-09 11:58:14
    Temat: Re: Pierwszy miesiac dzialanosci - podatek dochodowy?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c2kb9d$p59$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > W pierwszym miesiacu dzialalnosci nie uzyskalem dochodow przekraczajacych
    > kwote zwolniona od podaktu - czy musze skladac PIT 11 skoro nie mam do
    > zaplaty azdnego podatku? Oczywiscie skladam VAT 7 do rozliczen VAT?

    Czytaj uważnie !!!

    PIT-11 na pewno nie

    teraz prosimy o następne pytania np.
    czy mam składać PIT-28
    odpowiedź: na pewno nie

    czy mam składać PIT-37
    odpowiedź: na pewno nie

    itd itp

  • 2. Data: 2004-03-09 11:59:29
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    Witam,

    W pierwszym miesiacu dzialalnosci nie uzyskalem dochodow przekraczajacych
    kwote zwolniona od podaktu - czy musze skladac PIT 11 skoro nie mam do
    zaplaty azdnego podatku? Oczywiscie skladam VAT 7 do rozliczen VAT?

    Pozdrawiam i dzieki za info.

  • 3. Data: 2004-03-09 12:18:11
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Nie kpijcie, tylko odpowiedzcie człowiekowi, że trzeba złożyć PIT-5 ale
    pierwszy raz w danym roku podatkowym jak się przekroczy dochód 2790 zł (w
    roku 2004). Potem już co miesiąc, niezależnie od dalszych dochodów.

    Z.K.

  • 4. Data: 2004-03-09 13:55:38
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    > Nie kpijcie, tylko odpowiedzcie człowiekowi, że trzeba złożyć PIT-5 ale
    > pierwszy raz w danym roku podatkowym jak się przekroczy dochód 2790 zł (w
    > roku 2004). Potem już co miesiąc, niezależnie od dalszych dochodów.

    Dzięki ;-)