  • 1. Data: 2002-03-06 19:04:07
    Temat: Pierwsza zaliczka=pierwszy PIT-5.... (przepis?)
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Ktory przepis mowi, ze mozna nie skladac pitow do momentu wystapienia
    dochodu? Moze ktos wie "od reki", bo pilnie "zapotrzebowalem" ;-)
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 2. Data: 2002-03-07 17:33:43
    Temat: Re: Pierwsza zaliczka=pierwszy PIT-5.... (przepis?)
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik yaneek <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a65p6v$juo$...@n...tpi.pl...
    > Ktory przepis mowi, ze mozna nie skladac pitow do momentu wystapienia
    > dochodu?

    hej, naprawde nikomu nic sie nie kojarzy? Przejrzalem updof (pobieznie) i
    nic. Moze w jakims rozporzadzeniu wykonawczym?...
    Nie dajcie sie prosic, bo bedziecie(my) mieli warchlaki ;-)
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 3. Data: 2002-03-07 18:53:45
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik yaneek <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6889a$bfj$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik yaneek <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a65p6v$juo$...@n...tpi.pl...

    Skoro dochód do kwoty 2747,16 jest zwolniony od podatku to nie ma powodu
    składać deklaracji.
    W Urzędach Skarbowych wiszą takie ogłoszenia. Widać ludzie wypełniaja PIT-y
    niepotrzebnie, zadajac roboty urzednikom i niszczac lasy.
    Jak tak robie od lat i jest okej.
    Anusia

  • 4. Data: 2002-03-07 19:44:32
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Anna Kowal <a...@w...ipl.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a68cr7$c4e$...@n...tpi.pl...

> [...]
    PIT-y
    > niepotrzebnie, zadajac roboty urzednikom i niszczac lasy.
    =========================
    Ja tez, i jest OK ;-) natomiast czlowiekowi jest potrzebne uzasadnienie (dla
    banku, przy staraniu sie o kredyt), ze nie ma pita za styczen, bo nie musial
    go skladac.
    Dlatego pytam, czy jest przepis mowiacy wprost o "niemaniu" takiego
    obowiazku, a jesli nie, to co jest podstawa rzeczonych ogloszen w urzedach?
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 5. Data: 2002-03-08 07:22:51
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "yaneek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dlatego pytam, czy jest przepis mowiacy wprost o "niemaniu" takiego
    > obowiazku, a jesli nie, to co jest podstawa rzeczonych ogloszen w
    Art.44 punkt 6( zaliczki miesięczne od przychodów z działalności za okres
    styczeń do listopada uiszcza się do 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni
    .W terminach płatności zaliczek od 01-11 podatnicy są obowiązani składć
    urzędom skarbowym.deklaracje w/g wzoru .Oczywiście ustawa o podatku
    dochodowym od osób fizycznych.
    Jolka

  • 6. Data: 2002-03-08 09:47:52
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pikorska Wiola <p...@n...polexpo.com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a69ofe$i4v$...@n...tpi.pl...
    > Art.44 punkt 6

    "[...]_W_terminach_platnosci _zaliczek_[...] podatnicy sa obowiazani skldac
    urzedom skarbowym deklaracje [...]"
    Jasne, dzieki.
    --
    pozdrawiam