  • 1. Data: 2007-02-20 09:37:55
    Temat: PRZEDAWNIENIE PODATEK OD SPADKU
    Od: mix<k...@v...pl>

    witam, mam pytanie przeprowadziłem sprawe spadkową 6.11.2001 prawomocna
    decyzja sadu , do tej pory nie złozyłem deklaracji podatkowej, kilka dni temu
    dostałem od skarbówki pismo ze mam złozyć oswiadczenie, mineło prawie 5 lat czyli
    sprawa prawie sie przedawniła, ale słyszałem ze kazde wezwanie skarbówki do
    złozenie deklaracji podatkowej zrywa czas przedawnienia , czy tak jest ?
    druga sprawa to czytałem ze jezeli decyzji nie dostane w ciągu 3 lat to obowiazek
    zapłaty podatku nie istnieje ... w sumie nie złozyłem deklaracji wiec ni emam
    decyzji czy tak to mozna interpretowac , dziekuje za szybka odpowiedz ...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 10:30:13
    Temat: Re: PRZEDAWNIENIE PODATEK OD SPADKU
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Feb 2007, mix wrote:

> [...]
    > dostałem od skarbówki pismo ze mam złozyć oswiadczenie, mineło prawie 5 lat czyli

    ...ale się nie przedawniła. "Prawie robi różnicę", ale nie w każdej
    reklamie :)

    pzdr, Gotfryd