  • 1. Data: 2003-08-28 19:47:02
    Temat: PIT17 - Co to i dla kogo?
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowna grupe,

    czy moglby mi ktos wyjasnic do czego sluzy i dla kogo przeznaczony jest PIT
    17..?

    A druga czesc mojego problemu to czy powyzszy PIT ma jakiekolwiek
    wykorzystanie/zastosowanie/racje bytu przy PIT 5?

    A teraz wyjasniam w skrocie zeby nie zanudzac...
    Mama stara sie o kredyt gotokowy a ze ma dochody z DG sposrod wielu
    dokumentow musiala zlozyc PIT 5, jest na KPiR.
    Juz miala byc decyzja a tu informacja, ze oprocz PIT 5 ma byc jeszcze PIT
    17.
    OK.Gdyby nie to ze malo ktora ksiegowa wie po co to i dla kogo, nawet w moim
    US znalazla sie tylko 1 osoba, ktora potrafila znalezc odpowiedni druk i cos
    tam na ten temat powiedziec...Wnioskuje, ze nie jest to jakas czesta
    przypadlosc, mam na mysli korzystanie z PITu 17...
    Powiedziano mi, ze PIT 17 (mowiac bardzo krotko) dotyczy osob rozliczajacych
    sie poprzez KARTE PODATKOWA, co w zaden sposob nie mozna powiazac z DG mojej
    mamy...

    Bardzo prosze o jakies wyjasnienie, pomoc,

    Za wszystko z gory dziekuje,

    pozdrawiam,

    Rafal Szulc

  • 2. Data: 2003-08-28 22:08:42