  • 1. Data: 2011-03-12 14:01:34
    Temat: PIT on-line a potwierdzenie
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    W pracy w tamtym roku kadrowa upiornie domagała sie ode mnie [do świadczeń
    socjlnych]PITu z ubiegłego roku potwierdzonego w US.Nie miałem takiego i
    niemało zdrowia mnie kosztowały rozmowy w kadrach. Jeśli teraz wyślę on-line
    to jakie potwierdzenie będę miał wysłania?

    Psot

  • 2. Data: 2011-03-12 17:35:59
    Temat: Re: PIT on-line a potwierdzenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/12/2011 8:01 AM, Psot wrote:
> [...]
    > niemało zdrowia mnie kosztowały rozmowy w kadrach. Jeśli teraz wyślę on-line
    > to jakie potwierdzenie będę miał wysłania?

    ja zawsze składam oświadczenie, że ze względu na charakter wykonywanej
    pracy moje dochody podlegają tajemnicy państwowej, w związku z tym nie
    mogę dostarczyć jej potwierdzonego pit z US, chyba, że powoła się na
    przepis, który pozwala jej na dostęp do dokumentów tajnych,

  • 3. Data: 2011-03-12 18:16:54
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>

    W dniu 2011-03-12 15:01, Psot pisze:
> [...]
    > niemało zdrowia mnie kosztowały rozmowy w kadrach. Jeśli teraz wyślę on-line
    > to jakie potwierdzenie będę miał wysłania?

    Generowane jest UPO (Urzędowe Potwierdzenie Odbioru). A jak chce to
    potwierdzone "na twardo" można uzyskać pod:

    http://www.certum.pl/certum/207878.xml

    oraz

    https://qdvcs-na.certum.pl/dvcs-client/

    Powinno styknąć,

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2011-03-12 20:56:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > ja zawsze składam oświadczenie, że ze względu na charakter wykonywanej pracy
    > moje dochody podlegają tajemnicy państwowej

    ...i *jednak* korzystałeś ze świadczeń socjalnych?
    Może jeszcze powiesz, że takich dla których jest kryterium dochodowe?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-03-13 00:27:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/12/2011 2:56 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > ...i *jednak* korzystałeś ze świadczeń socjalnych?
    > Może jeszcze powiesz, że takich dla których jest kryterium dochodowe?

    aha, korzystałem
    nie do końca ja, bo oni potrzebowali moje zarobki w pracy żony.
    Jakieś tam świadczenia socjalne własnie rozdawali.

    tak jak ja utajniłem dochody tak i oni "utajnili" metodę przyznawania.
    A ja się za bardzo nie pytałem.

  • 6. Data: 2011-03-13 07:22:34
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

> [...]
    > mogę dostarczyć jej potwierdzonego pit z US, chyba, że powoła się na
    > przepis, który pozwala jej na dostęp do dokumentów tajnych,

    U mnie też można składać takie oświadczenia.Ale kadry zamiast socjalu na
    przykład 3000 przyznają z najniższej puli 1000.

    Wiem już o poświadczeniu e-odbioru.Teraz inne pytanie.Nie miałem jeszcze
    czasu zagłebiać się w niuanse "jaką formą" to wysłać...Mam PIT w PDF. Jak
    najwygodniej go "transmitować " przez "e" ? Bo tam zdaje się, że dwie opcje
    są mozliwe do wyboru.

    Psot