  • 1. Data: 2005-03-21 19:03:23
    Temat: PIT 5 skladac czy nie?
    Od: Aurigus <a...@g...pl>

    tak sie zlozylo ze musialem zlozyc PIT5 za styczen, bo porzebowalem
    zaswiadczaenie o wysokosci dochodow. Chociaz nie osiagnalem jeszcze
    dochodow od ktorych trzeba zaplacic dochodowy. W lutym takze nie
    przeskoczylem koty wolnej od podatku. Czy mam obowiazek zlozyc PIT 5 za
    luty?

    Pozdrawiam

    Lukasz

  • 2. Data: 2005-03-21 19:26:27
    Temat: Re: PIT 5 skladac czy nie?
    Od: "pmozczsai" <p...@p...onet.pl>

    ja tam składam zawsze, nawet jak nie osiągnąłem
    przynajmniej mobilizuję się do poukładania papierzysk i nie muszę pamiętać
    czy przekraczam czy nie,

    pzdr
    i.

  • 3. Data: 2005-03-22 09:29:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Aurigus wrote:

> [...]
    > dochodow od ktorych trzeba zaplacic dochodowy. W lutym takze nie
    > przeskoczylem koty wolnej od podatku. Czy mam obowiazek zlozyc PIT 5

    Tak, masz obowiązek