  • 1. Data: 2006-02-15 10:16:01
    Temat: PIT-4 i PIT-8b
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Witam,

    Jak to jest, bo albo slepy jestem,a lbo nie moge sie doszukac. Pit 8b
    wystawiam na koniec roku, czy do 15 kolejnego miesiaca po zfinalizowaniu
    umowy? Generalnie chodzi mi o sytuacje, gdy wspolpracuje z kims, i nie
    mam pewnosci, ze bede z nim dalej wspolpracowal przez najblizszy czas,
    ale moze sie okazac, ze bede mial zlecenie dla tego kogos powiedzmy za 3
    miesiace...

    Pozdr
    ja

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 2. Data: 2006-02-15 13:17:17
    Temat: Re: PIT-4 i PIT-8b
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak to jest, bo albo slepy jestem,a lbo nie moge sie doszukac. Pit 8b
    > wystawiam na koniec roku, czy do 15 kolejnego miesiaca po zfinalizowaniu
    > umowy?

    Do konca lutego.
    Do 15 kolejnego miesiaca tylko platnicy, o ktorych mowa w art 31
    (pracodawcy), 33 ("PeGieeRy") oraz 35 (areszty sledcze, FGŚP i takie tam)
    UoPDoOF, jesli obowiazek poboru zaliczki ustal w trakcie roku podatkowego.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-15 22:09:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2006, Hikikomori San wrote:

    > umowy? Generalnie chodzi mi o sytuacje, gdy wspolpracuje z kims, i nie
    > mam pewnosci, ze bede z nim dalej wspolpracowal przez najblizszy czas,

    Mi się wydaje że najbezpieczniej wtedy zawrzeć "umowę ramową".
    Ustalającą *cokolwiek*, byle do końca roku i z możliwością zmiany.
    BTW: nie ja wymyśliłem, zamawiający kiedyś mi zaaplikował :)

    > ale moze sie okazac, ze bede mial zlecenie dla tego kogos powiedzmy za 3
    > miesiace...

    ..."uszczegółowione w zakresie umowy ramowej"!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-02-16 09:10:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > BTW: nie ja wymyśliłem, zamawiający kiedyś mi zaaplikował :)

    > ..."uszczegółowione w zakresie umowy ramowej"!

    Ta umowa to obok umowy o dzielo czy zamiast?

    ________________

  • 5. Data: 2006-02-16 15:09:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006, Hikikomori San wrote:

    > Ta umowa to obok umowy o dzielo czy zamiast?

    Obok.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)