  • 1. Data: 2010-04-20 13:56:40
    Temat: PIT-38 (za dochody giełdowe) i błąd 414
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Co jest przyczyną pojawienia błędu 414 (błąd danych identyfikacyjnych)
    przy składaniu PIT-38?

    Jaką kwotę przychodu za zeszły rok należy podać? Czy to ma być kwota z
    PIT-37 z zeszłego roku czy z PIT-38 z zeszłego roku? PIT-38 w zeszłym
    roku nie składałem. Co mam wpisać w to pole?

    PIT-37 bez problemu dało się wysłać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-20 14:04:28
    Temat: Re: PIT-38 (za dochody giełdowe) i błąd 414
    Od: Michał <m...@o...pl>

    OK, poszło. Trzeba wpisać kwotę z PIT-37.