  • 1. Data: 2005-04-15 20:51:26
    Temat: PIT-37 jak wypełnić jeśli był PIT-36L
    Od: Kuba <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzę DG liniowo, więc w rozliczeniu rocznym z działalności
    wystawiłem PIT-36L.
    Dodatkowo pracuję na 3/4 etatu, więc muszę się z tego rozliczyć na
    PIT-37.
    Mam tu 2 wątpliwości i prosze o pomoc:

    1. czy dla dochodów z pracy mogę odliczyć kwotę wolną (530,08 zł) ?

    2. w rozliczeniu na PIT-37 wychodzi mi nadpłata podatku, z kolei na
    PIT-36L wyszło, że ja mam dopłacić, i to więcej niż nadpłata ze
    stosunku pracy. Co w takiej sytuacji:
    - czy mogę wpłacić tylko różnicę po odliczeniu nadpłaty ?
    - czy tez mam wpłacić to co wyszło w PIT-36L i czekać aż US zwróci mi
    nadpłatę z PIT-37 ?

    Pozdrawiam,

    Kuba