  • 1. Data: 2005-03-05 13:35:14
    Temat: PIT-37 i PIT/O
    Od: "Rav4" <a...@t...pl>

    Witam,

    Co roku sama sobie wypełniam PIT-37 programaem ze strony www.pit.pl w tym
    jednak roku nie zauważyłam na PIT/O odliczenia od dochodu szkoły wyższej, a
    jak jest z kosztami uzyskania przychodów??
    Co mogę odliczyć?? Czy w PIT/O mam odliczyć na zdrowotne i społeczne czy
    tylko w PIT-37??

    pozdr

    Rav4

  • 2. Data: 2005-03-05 14:33:39
    Temat: Re: PIT-37 i PIT/O
    Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

    > Witam,
    >
    > Co roku sama sobie wypełniam PIT-37 programaem ze strony www.pit.pl w tym
    > jednak roku nie zauważyłam na PIT/O odliczenia od dochodu szkoły wyższej,

    W w roku 2004 nie ma tego odliczenia

    > a jak jest z kosztami uzyskania przychodów??
    > Co mogę odliczyć?? Czy w PIT/O mam odliczyć na zdrowotne i społeczne czy
    > tylko w PIT-37??

    Skladki na ZUS i NFZ odlicza sie w PIT-37

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2005-03-06 08:29:14
    Od: "Rav4" <a...@t...pl>

    A jak jest z kosztami usyskania przychodów?? Czy muszę mieć bilety imienne??

    pozdr

    ania

  • 4. Data: 2005-03-06 13:54:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rav4 wrote:
    > A jak jest z kosztami usyskania przychodów?? Czy muszę mieć bilety imienne??

    Jeżeli chcesz wyliczyć wyższe niż standardowe koszty, to musisz mieć
    bilety imienne
    .

  • 5. Data: 2005-03-06 18:55:15
    Od: "Rav4" <a...@t...pl>

    Ile wynoszą wyższe, a ile standardowe??

  • 6. Data: 2005-03-06 20:04:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rav4 wrote:
    > Ile wynoszą wyższe, a ile standardowe??

    Umowa o pracę 102.25 miesięcznie
    Czyli jeżeli miesięcznie dojazdy kosztowały cię więcej, masz prawo
    wykazać więcej, tylko potem trzymaj bilety przez 6 lat.