  • 1. Data: 2003-02-06 21:04:33
    Temat: PIT
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Witam
    Mam pytanie
    W internecie wyczytalem ze osoby ktore nie uzyskaly
    dochodu albo uzyskaly dochod ponizej kwoty wolnej od podatku od ktorej nie
    pobrano zaliczki
    na podatek dochodowy nie musza skladac Pitu
    Czy to prawda???

    W tamtym roku w Urzedzie Skarbowym dowiedzialem sie ze wszyscy musza skladac
    zeznanie podatkowe
    niezaleznie od uzyskanego dochodu
    Wiec kto jest w bledzie???

  • 2. Data: 2003-02-06 21:33:14
    Temat: Re: PIT
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Marek" <m...@p...wp.pl> napisal w

> [...]
    > Czy to prawda???
    >
    > W tamtym roku w Urzedzie Skarbowym dowiedzialem sie ze wszyscy musza

    W bledzie jest podatnik ;-)

    Wiem, to nie jest smieszne. A praktyka bywa rozna, np:

    luty 1999: niose do urzedu PIT-5 z zerowa naleznoscia - urzedniczka nie
    chce mi go przyjac - nie upieram sie;
    marzec 1999: niose do urzedu PIT-5
    z niezerowa naleznoscia - dociekliwa urzedniczka (inna oczywiscie) pyta,
    dlaczego nie skladalam PIT'u za styczen - odpowiadam, ze nie bylo
    podatku do zaplacenia, co powoduje, ze jestem taksowana podejrzliwym
    spojrzeniem;

    luty 2000: niose do urzedu PIT-5 z zerowa naleznoscia - urzedniczka
    (inna, inna oczywiscie) mowi, ze nie mam obowiazku go skladac -
    odpowiadam, ze nie mam obowiazku, ale mam prawo i tak robie, zeby
    pozniej nie wyjasniac - PIT zostaje przyjety, ale jestem taksowana
    podejrzliwym spojrzeniem;

    luty 2001: PIT-5 z zerowa naleznoscia wysylam poczta (nie lubie tych
    spojrzen);

    luty 2002: niose do urzedu PIT z NIEzerowa naleznoscia - co za ulga!

    Marta

  • 3. Data: 2003-02-06 21:42:25
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to prawda???
    >
    > W tamtym roku w Urzedzie Skarbowym dowiedzialem sie ze wszyscy musza
    -------------
    O jakim ty zeznanie pytasz roczne czy PIT -5
    Wiola

  • 4. Data: 2003-02-06 23:28:16
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    O roczne

  • 5. Data: 2003-02-07 11:09:33
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > O roczne
    Jak sobie przypominam to roczne składa podatnik który uzyskał dochód lub
    strate więc uważam że musisz złożyć deklaracje roczną.
    Wiola