  • 1. Data: 2009-01-30 07:46:21
    Temat: Faktura po latach
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Po kilku latach wznowiłem DG i mam wystawić pierwszą od kilku lat fakturę.
    Czy poza tym, że teraz nie jest już wymagany podpis odbiorcy coś jeszcze
    istotnego się zmieniło? Czy podpis wystawcy i pieczątka jest wymagana?
    Jakieś nowe dane na fakturze są wymagane?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-30 07:54:47
    Temat: Re: Faktura po latach
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2008/1337.htm

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-30 08:01:57
    Temat: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Chcę kupić Office'a 2007 SB (zdaje się, że to jest najtańsza legalna wersja,
    którą można używać w DG), rozumiem, że jest to WNiP, ale ponieważ cena jest
    poniżej 1500 zł to wrzucam to jednorazowo w koszty i nigdzie tego nie
    ewidencjonuję.
    Załóżmy że po latach będę chciał to przekazać na własny użytek, jak to
    zdjąć, czy jest możliwość zdjęcia tego z DG, tak żeby nie płacić VATu od
    zakupu?
    Czy taki soft zwiększa mi wartość komputera?
    Na co muszę przy takim zakupie uważać?

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-01-30 08:05:17
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2008/1337.htm

    Dzięki, niewiele tego, poczytam.

    pzdr.
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-01-30 11:51:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009, MariuszM wrote:

    > Po kilku latach wznowiłem DG i mam wystawić pierwszą od kilku lat fakturę.
    > Czy poza tym, że teraz nie jest już wymagany podpis odbiorcy coś jeszcze
    > istotnego się zmieniło? Czy podpis wystawcy i pieczątka jest wymagana?

    Nie są wymagane *urzędowo*.
    Co w niczym nie przeszkadza ustaleniu *umownemu* że faktura ma być
    podpisana.

    pzdr, Gotfryd