  • 1. Data: 2004-05-10 16:28:32
    Temat: transport pasażerski
    Od: "PABB" <p...@g...eta.pl>

    witam
    mam taki oto problem. firma transportowa z Polski zajmuje się przewozem
    osób dla biura turystycznego z siedzibą w Polsce. Wyrusza z Polski do krajów
    UE przewozi i wraca znowu do Polski.
    Pytanko mam takie czy mają tu zastosowanie przepisy z art.27.2.2?
    Czy też można kierować się art. 28.5 z zastrzeżeniem ust.6?
    Będę wdzięczna za jakąś podpowiedź.
    asia

  • 2. Data: 2004-05-13 09:17:08
    Temat: Odp: transport pasażerski
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik PABB <p...@g...eta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c7oa8i$p1m$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > Pytanko mam takie czy mają tu zastosowanie przepisy z art.27.2.2?
    > Czy też można kierować się art. 28.5 z zastrzeżeniem ust.6?

    Niestety mam taki sam problem i również nie wiem co z tym zrobić.
    Do 1 kwietnia było tak:
    - do granicy 7%
    -poza granicą 0%
    A teraz ???
    Art 27.2.2. to ogólna zasada - ale jak zastosować w praktyce- przecież to
    nie realne!!!
    Najlepiej jak by można było zastosować art 28 ust 6.
    Andrzej N