  • 1. Data: 2004-03-17 21:49:17
    Temat: ksiazka przychodow i rozchodow (program)
    Od: "Bartłomiej Wojtanowski" <b...@p...onet.pl>

    Potrzebuje darmowy program do prowadzenia ksiazki przychodow i rozchodow
    oraz ewidencji VAT moze to byc nakladka pod excela lub inny jakis
    nieskomplikowany program. (Pamietam ze swego czasu byl dodawany do gazety
    wyborczej i go sobie ludzie chwalili ale nie moge go znalezc)

    Dzieki za inf.

    Bart

  • 2. Data: 2004-03-17 23:45:02
    Temat: Odp: ksiazka przychodow i rozchodow (program)
    Od: "kris" <k...@i...pl>

    Użytkownik Bartłomiej Wojtanowski <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c3ah4a$dsp$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > nieskomplikowany program. (Pamietam ze swego czasu byl dodawany do gazety
    > wyborczej i go sobie ludzie chwalili ale nie moge go znalezc)

    Wydaje mi się, że do Rzeczpospolitej i nazywał się "Mała Księgowość
    Rzeczpospolitej"

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-03-18 10:49:11
    Temat: Re: ksiazka przychodow i rozchodow (program)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004, Bartłomiej Wojtanowski wrote:
    [...]
    >+ (Pamietam ze swego czasu byl dodawany do gazety
    >+ wyborczej i go sobie ludzie chwalili ale nie moge go znalezc)

    No bo *ten* był dostępny *tylko* z owym numerem GW :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)