  • 1. Data: 2002-05-20 14:11:24
    Temat: Odliczenie zabudowy kuchni
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Czy można odliczyć szafkę pod zabudowę kuchni?
    Wiem, że szafkę pod zlew można ale czy można pod kuchnię?
    Robert

    Robert Kilimnik
    e-mail:R...@t...com.pl
    TETA S.A.

  • 2. Data: 2002-05-20 19:33:35
    Temat: Re: Odliczenie zabudowy kuchni
    Od: "dzwonekn" <d...@p...onet.pl>

    ja bym nie ryzykował. pozdro Norbi

  • 3. Data: 2002-05-21 07:13:05
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik dzwonekn <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acbiv4$cf$...@f...acn.pl...
    > ja bym nie ryzykował. pozdro Norbi

    Ja też. Śliska sprawa, raczej to jest umeblowanie. Nie ma w przepisach
    powiedziane, że akurat szafkę można, a ogóle stwierdzenie mówi że mebli nie
    można. Chyba że jest to trwała zabudowa np. wnęki na szafę, czy pawlacz.
    Ale szafka nie jest tak do końca trwała.
    To jest kwestia sporna, które najchętniej US rozwiązuje na swoją korzyść

    WS

  • 4. Data: 2002-05-21 08:48:16
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:accs59$gff$1@sunsite.icm.edu.pl...

  • 5. Data: 2002-05-21 16:30:05
    Temat: Odp: Odliczenie zabudowy kuchni
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Pytałem w US. Szafkę pod zlew tak, a pod kuchnię - nie.
    Dzięki za odpowiedzi
    Robert

    Robert Kilimnik
    e-mail:R...@t...com.pl