  • 1. Data: 2002-11-05 22:08:45
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: enik <d...@i...pl>

    Jeżeli zapłaciłam za najem powierzchni reklamowej (bez faktury Vat - umowa z
    właścicielem nieruchomości, osobą prywatną) za 12 miesięcy z góry to czy
    całą kwotę mogę zaliczyć w koszty roku, w którym został poniesiony wydatek?
    Dotyczy kpir.

  • 2. Data: 2002-11-06 07:57:20
    Temat: Odp: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Jak zaplaciles to 100% w koszty od razu. Art 22.4 UoPIT.
    Chyba ze nie chcesz to czesc dotyczaca nastepnego roku mozesz na ten
    nastepny rok zostawic. ust.6 ten sam art.

    krys

  • 3. Data: 2002-11-06 20:55:22
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Nov 2002, Krys wrote:

    >+ Jak zaplaciles to 100% w koszty od razu. Art 22.4 UoPIT.
    >+ Chyba ze nie chcesz to czesc dotyczaca nastepnego roku mozesz na ten
    >+ nastepny rok zostawic. ust.6 ten sam art.

    Erm... Jak na mój gust to nie tyle czy chce czy nie *w odniesieniu
    do danego kosztu*, ale *tak jak stosuje dla wszystkich kosztów*
    (w .6 jest "stale" - czyli jak memoriałowo to wszystko).
    Prawdę mówiąc czy jakiegoś wytłumaczenia dla "wrzucenia
    od razu" nie ma to nie wiem - jakby co to proszę o komentarz :)
    (może się przydać żeby "wrzucić od ręki" w KUP np. prenumeratę
    i nie patyczkować się później drobiazgami !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-11-17 18:55:45
    Od: "danka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik enik <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq9fhd$el5$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    > właścicielem nieruchomości, osobą prywatną) za 12 miesięcy z góry to czy
    > całą kwotę mogę zaliczyć w koszty roku, w którym został poniesiony

    Sadzxe ze tylko za te miesiace do grudnia. Resztajest kosztem uzyskania
    przychodu nastepnego roku. I tak winno byc wykazane.

    danuta