  • 1. Data: 2003-03-16 09:49:07
    Temat: Jak przepisac mieszkanie wlasnosciowe ?
    Od: "Marek." <m...@w...pl>

    Z matki na dwoch synow, zeby nie placic podatku.

  • 2. Data: 2003-03-16 12:37:04
    Temat: Re: Jak przepisac mieszkanie wlasnosciowe ?
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "Marek." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Z matki na dwoch synow, zeby nie placic podatku.
    Jeszcze niedawno można było darować mieszkanie do 70 m2 bez płacenia podatku
    od darowizn. Obdarowany nie mógł być właścicielem innego mieszkania, domu i
    chyba nawet działki budowlanej. Z jakiego przepisu to wynikało nie pamiętam
    i dlatego nie wiem czy coś się tutaj zmieniło.

    Mirek

  • 3. Data: 2003-03-16 18:00:13
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Z tym że jeżeli jest spółdzielcze własnościowe, to na dwóch synów będzie
    trudno...
    JaC

  • 4. Data: 2003-03-17 22:23:54
    Temat: Odp: Jak przepisac mieszkanie wlasnosciowe ?
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik 666 <j...@N...op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b52e1v$fu8$...@a...news.tpi.pl...
    > Z tym że jeżeli jest spółdzielcze własnościowe, to na dwóch synów będzie
    > trudno...

    nie bedzie trudno, bo zgodnie z nowym prawem spoldzielczym dopuszczalna jest
    wspolnota (wlasnosc dwoch braci)

    pozdrowko,
    anja

  • 5. Data: 2003-03-18 09:34:13
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Raczej niedopuszczalne jest członkostwo obydwu...
    JaC