  • 1. Data: 2003-03-26 09:51:58
    Temat: Czy uwzględnia się PIT-13 w rocznym zeznaniu podatkowym?
    Od: "Thomas" <t...@w...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie.
    Czy w rocznym zeznaniu podatkowym należy uwzględnić PIT-13 (deklaracja
    dotycząca dochodu ze sprzedaży akcji i innych papierów wartościowych)?

    Jeśli tak, to w którym punkcie i czy trzeba dołączyć jakieś załączniki.

    ---
    Pozdrowienia: Thomas (t...@w...pl)

  • 2. Data: 2003-03-26 12:47:09
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    > Mam takie pytanie.
    > Czy w rocznym zeznaniu podatkowym należy uwzględnić PIT-13 (deklaracja
    > dotycząca dochodu ze sprzedaży akcji i innych papierów wartościowych)?

    Oczywiście, należy uwzględnić.

    > Jeśli tak, to w którym punkcie i czy trzeba dołączyć jakieś załączniki.

    W PIT-36 poz. 80,81,82,84. Załączników nie trzeba.
    Pozdrawiam
    Hania

  • 3. Data: 2003-03-26 13:16:41
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    > Oczywiście, należy uwzględnić.

    > W PIT-36 poz. 80,81,82,84. Załączników nie trzeba.

    A w przypadku, jak ktoś wypełnia PIT-37?

    ---
    Pozdrowienia: Thomas (t...@w...pl)

  • 5. Data: 2003-03-26 17:31:09
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    > A w przypadku, jak ktoś wypełnia PIT-37?

    Hehehe - no nie myślą Ci ludzie wcale :) - ja tez mógłbym się zapytać "Gdzie mam
    wpisać dochody z DG, skoro wypełniam PIT-37".
    Po prostu prowadziles DG - wypelniasz PIT-36 sprzedales akcje -> wyppelniasz PIT-36,
    dzieci dostaja rente - wypelniasz PIT-36.

  • 6. Data: 2003-03-27 10:22:45
    Od: "Thomas" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > Po prostu prowadziles DG - wypelniasz PIT-36 sprzedales akcje ->
    wyppelniasz PIT-36, dzieci dostaja rente - wypelniasz PIT-36.

    No tak, tylko że w moim przypadku nie była prowadzona żadna DG, stąd
    wypełniam PIT-37 od wielu już lat :-)
    Stąd moje pytanie pozostaje wciąż aktualne, gdzie w PIT-37 uwzględnić PIT-13
    i czy potrzebne są jakieś załączniki typu PIT-P?

    ---
    Pozdrowienia: Thomas (t...@w...pl)

  • 7. Data: 2003-03-27 10:43:19
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Thomas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    PIT-13
    > i czy potrzebne są jakieś załączniki typu PIT-P?

    To że wiele lat wypełniałaś pit-37 nie znaczy że teraz też ten wypełniasz
    .Sebastian ci odpowiedział masz dochody ze sprzedaży akcji więc wypełniasz
    PIT-36 i już.Jak masz broszurki do wypełnienia pitów to zobasz kto jaki
    wypełnia .Osoby mające dochody ze sprzedaży akcji ,działalności
    itp.wypełniają PIT-36.Więc idż do US i weż własciwy formularz.
    Wiola