  • 1. Data: 2002-02-05 09:27:59
    Temat: 20tys.EURO - limit amortyzacji podatkowej dla sam.os.
    Od: "Czański" <t...@t...com.pl>

    Witam !
    Przeczytałem niedawno artykuł z GW:
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/01/20020105/200201050098
    .html i jestem trochę
    zdziwiony interpretacją autora.
    Mam dylemat: 1. Czy samochodowi osobowemu zakupionemu przed 2002r. można
    podwyższyć limit amortyzacji z 10 do 20tys EURO ?
    2. Czy ustawodawcom nie chodziło tylko o samochody
    zakupione po 01.01.2002r. ?

  • 2. Data: 2002-02-05 14:06:34
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Czański napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >zakupione po 01.01.2002r. ?
    >
    >Ja też przeczytałam w biuletynie gorzowskiem że limit 20000 EURO umożliwia
    zaliczenie w kup również do tych samochodów nabytych przed 1 styczniem
    2002r.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-05 17:23:00
    Od: "kodynn" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Czański <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3o8s9$ufi$...@h...teta.com.pl...
> [...]
    > podwyższyć limit amortyzacji z 10 do 20tys EURO ?
    > 2. Czy ustawodawcom nie chodziło tylko o samochody

    Od br możesz zaliczyć w koszty amortyzację do 20 tys.