  • 1. Data: 2009-02-23 08:56:13
    Temat: Odliczanie składki zdrowotnej - który miesiąc?
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Cześć,

    trochę się zakręciłam ostatnio, płacąc w LUTYM zaliczkę na PIT (za styczeń)

    "...obniżoną o kwotę składki na ubezpieczenie zdrowotne, o której mowa w
    art. 27b, opłaconej w tym miesiącu"

    Co to jest *ten* miesiąc? Czy odliczamy składkę na UZ zapłaconą w LUTYM
    (za styczeń), czy też zapłaconą w STYCZNIU (za grudzień)??

    To co - opcja A czy B?

    Do tej pory odliczałam zapłaconą w miesiącu, w którym wpłacam zaliczkę
    na PIT, a składkę styczniową, której nie odliczałam, bo w styczniu nie
    płaci się zaliczki na PIT uwzględniałam w zeznaniu rocznym.

    Teraz nie jestem pewna, czy postępowałam prawidłowo.

    Gwyn

  • 2. Data: 2009-02-23 09:01:55
    Temat: Re: Odliczanie składki zdrowotnej - który miesiąc?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Od podatku który płacisz do 20. lutego za styczeń odliczasz
    składki zapłacone w styczniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-23 21:37:48
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Tomek pisze:
    > Od podatku ktĂłry pĹ?acisz do 20. lutego za styczeĹ? odliczasz
    > skĹ?adki zapĹ?acone w styczniu.

    czyli skladka oplacona w styczniu za grudzien