  • 1. Data: 2003-05-09 06:45:50
    Temat: Numer KST
    Od: "Jerry" <j...@g...pl>

    Witam.
    Mam dwa pytania:
    1. Chcialbym sie dowiedziec, jaki jest numer KST na kamery video i jaka jest
    dla nich stawka amortyzacyjna
    2. Czy mozna normalnie sprzedac urzadzenie, ktore nie bylo srodkiem trwalym,
    ale zostalo wpisane do wyposazenia, poniewaz przekraczalo 1500netto. Nie
    bylo zaksiegowane jako material handlowy.

    Dzieki na info. Pozdrawiam
    Jerry.

  • 2. Data: 2003-05-09 08:14:55
    Temat: Re: Numer KST
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Jerry wrote:
    > Witam.
    > Mam dwa pytania:
    > 1. Chcialbym sie dowiedziec, jaki jest numer KST na kamery video i
    > jaka jest dla nich stawka amortyzacyjna

    Rozporządznie Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 w sprawie KŚT (Dz. U. z 1999
    nr 112 poz.1317 i z 2002 nr 18 poz 169) - jesli chodzi i numer KŚT

    Natomiast stawki w ustawach o podatku dochdowym od osób fizycznych i
    prawnych

    > 2. Czy mozna normalnie sprzedac urzadzenie, ktore nie bylo srodkiem
    > trwalym, ale zostalo wpisane do wyposazenia, poniewaz przekraczalo
    > 1500netto. Nie bylo zaksiegowane jako material handlowy.

    można

    > Dzieki na info. Pozdrawiam
    > Jerry.

    pozdrawiam
    galis

  • 3. Data: 2003-05-09 08:34:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 May 2003, Galis wrote:

    >+ Jerry wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > trwalym, ale zostalo wpisane do wyposazenia, poniewaz przekraczalo
    >+ > 1500netto. Nie bylo zaksiegowane jako material handlowy.

    Ja mam pytanie wKF: co znaczy "normalnie" ?
    Spotkałem się tu (na grupie) ze stwierdzeniami, że taka sprzedaż
    to jest "pozostały przychód" (kol. 8) a nie "sprzedany towar
    lub usługa". Literalnie by przystawało do opisu - więc nie byłaby
    to (jednak) "normalna" sprzedaż.
    Mógłby ktoś skomentować ?

    pozdrowienia, Gotfryd