  • 1. Data: 2011-01-11 20:08:17
    Temat: Nieprawidłowy symbol PKWiU na fakturze
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Szukałem w Internecie, ile wynosi obecnie VAT od wywozu śmieci i
    odkryłem, że wg faktury płacę nie za zwyczajny wywóz odpadów a "usługi
    wspomagające wystawianie widowisk artystycznych". Wciąż widnieje tam
    stary symbol PKWiU z 2004 r., a to już 3 lata od zmiany.

    Czy i jakie mogą być tego konsekwencje?

  • 2. Data: 2011-01-11 20:33:16
    Temat: Re: Nieprawidłowy symbol PKWiU na fakturze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    XYZ w <news:igidbj$9f8$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > wspomagające wystawianie widowisk artystycznych". Wciąż widnieje tam
    > stary symbol PKWiU z 2004 r., a to już 3 lata od zmiany.

    A to Ty wystawiłeś tę fakturę? Pominę fakt, że pomyliłeś PKWiu z PKD

    Lepiej się zainteresuj raportami "środowiskowymi" ;P

    I nie crosspostuj na sąsiednie grupy.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2011-01-11 22:14:48
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.01.2011 21:33, 'Tom N' wrote:

    > A to Ty wystawiłeś tę fakturę? Pominę fakt, że pomyliłeś PKWiu z PKD
    Jesteś pewien? Na fakturze obok starego symbolu jest napisane PKWiU.
    Chodzi o płatność za usługę wywozu, a nie o klasyfikację działalności.

    > Lepiej się zainteresuj raportami "środowiskowymi" ;P
    Czy możesz rozwinąć tę myśl? Czy będzie mnie to dotyczyło jako
    właściciela śmietnika?

    > I nie crosspostuj na sąsiednie grupy.
    Zapomniałem o fucie. Sorry.