  • 1. Data: 2005-10-14 04:32:38
    Temat: Niepoprawny adres nabywcy na fakturze
    Od: "gfox" <g...@o...pl>

    Witam

    Mam taka sytuacje, moze ktos bedzie wiedzial co z tym fantem zrobic. Otoz
    prowadze jednoosobowa DG rozliczam sie na podstawie PKPiR, nie jestem
    vatowcem. W koszta dzialalnosci wrzucam sobie miedzy innymi faktury za
    telefon komorkowy. I wynikl pewien problem (niewatpliwie wynikajacy z mojej
    niefrasobliwosci). Przy odbieraniu faktur przez pare kolejnych miesiecy (a
    uzbieralo sie tego od kwietnia az 6 sztuk) nie sprawdzalem dokladnie adresu
    jaki kobieta w salonie wprowadzila do systemu na poczatku (korzystam caly
    czas z uslug jednego salonu wiec podawalem dane tylko raz na poczatku). W
    adresie nabywcy wszystko sie zgadza (NIP, nazwa firmy) poza poczta. Kod
    pocztowy jest poprawny ale nazwa poczty jest niepoprawna.

    Czyli na przyklad zamiast 31-415 Krakow jest 31-415 Wroclaw.

    Chcialem sie dowiedziec jesli mozna, czy to jest bardzo powazny blad, i czy
    mozna cos z tym teraz zrobic ?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi
    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-10-14 06:18:26
    Temat: Re: Niepoprawny adres nabywcy na fakturze
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    gfox napisał(a):

    > Chcialem sie dowiedziec jesli mozna, czy to jest bardzo powazny blad, i czy
    > mozna cos z tym teraz zrobic ?

    Zadbac, żeby było dobrze na przyszłość i wysłać operatorowi notę korygującą.

    --
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2005-10-14 09:53:32
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 paź o godzinie 06:32, na pl.soc.prawo.podatki, gfox napisał(a):

    > Otoz prowadze jednoosobowa DG rozliczam sie na podstawie PKPiR,
    ^^^^^
    Czy to oznacza Polskie Koleje Państwowe i Regionalne?

    Wybacz - NMSP
    ROTFL

    --
    Herbi
    14-10-2005 11:53:30

  • 4. Data: 2005-10-14 14:40:29
    Od: "gfox" <g...@o...pl>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

    > ^^^^^
    > Czy to oznacza Polskie Koleje Państwowe i Regionalne?

> [...]

    No coz nie trzeba byc rekinem intelektualnym zeby przeczytac na ksiazce
    tytul - "Podatkowa Ksiega Przychodow i Rozchodow"